ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ισοτιμία ευρώ προς δραχμή… γιατί μας ξεπούλησαν τόσο φτηνά;

Όταν μπήκαμε στο ευρώ, η ισοτιμία μάρκου-δραχμής ήταν 1 προς 180.
Θα περίμενε κανείς ότι αφού η ισοτιμία μάρκου προς ευρώ ήταν ένα
προς ένα, τότε και η ισοτιμία ευρώ προς δραχμή να είναι 1 προς 180.
Δυστυχώς η ισοτιμία ευρώ προς δραχμή συμφωνήθηκε στο 1 προς 340,7.
Πιστεύω ότι ο Πρωθυπουργός, οι Υπουργοί και τα κόμματα γνώριζαν το γεγονός αλλά δεν θυμάμαι κανέναν να παραπονέθηκε έντονα.
Άραγε γιατί μας ξεπούλησαν τόσο φτηνά?
Τελικά σε κάθε ενέργεια της Κυβέρνησης και των πολιτικών υπάρχει πάντα το προσωπικό τους όφελος.



