Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ισοτιμία ευρώ προς δραχμή… γιατί μας ξεπούλησαν τόσο φτηνά;

Όταν μπήκαμε στο ευρώ, η ισοτιμία μάρκου-δραχμής ήταν 1 προς 180.
Θα περίμενε κανείς ότι αφού η ισοτιμία μάρκου προς ευρώ ήταν  ένα
προς ένα, τότε και  η ισοτιμία ευρώ προς δραχμή να είναι 1 προς 180.

Δυστυχώς η ισοτιμία ευρώ προς δραχμή συμφωνήθηκε στο 1 προς 340,7.
Πιστεύω ότι ο Πρωθυπουργός, οι Υπουργοί και τα κόμματα γνώριζαν το γεγονός αλλά δεν θυμάμαι κανέναν  να παραπονέθηκε έντονα.

Άραγε  γιατί μας ξεπούλησαν τόσο φτηνά?
Τελικά σε κάθε ενέργεια της Κυβέρνησης και των πολιτικών υπάρχει πάντα το προσωπικό τους όφελος.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button

Discover more from Gargalianoi News

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading