ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ… 40 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ

Καιρός να αφυπνιστούμε και να τους τους στείλουμε εκεί που ανήκουν , εκεί που είναι η θέση των προδοτών του έθνους , η θέση των κλεφτών, των βιαστών της ελπίδας μας ,των υπαιτίων της υποθήκευσης του μέλλοντος των παιδιών μας , των δολοφόνων των ονείρων μας.
Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια χρόνου , κάθε μέρα που περνά μας κλέβουν την ελπίδα, μας κλέβουν τον μόχθο μας, μας κλέβουν τα ιδανικά μας, μας ισοπεδώνουν, μας τρομοκρατούν .
Καιρός να φύγουμε απο τους καναπέδες ας ξυπνήσουμε !!!!
ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΡΑΓΙΑΣ…
ΤΟΤΕ ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΕΙΣ.
ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ,
ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΡΕ;
ΣΚΕΨΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ…
Σε σένα το ραγιά αφιερώνω το τραγούδι του Τζαβέλα
Ο Κυρ-Παντελής
ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ



