ΒΙΝΤΕΟ: Δ. Καζάκης, Γ. Χριστοφορίδης στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΤ3: «Μονόδρομος ΜΑΣ η ανατροπή ΤΟΥΣ»

O γ.γ. του ΕΠΑΜ, Δημήτρης Καζάκης και ο εκδότης της εφημερίδας Το ΧΩΝΙ, Γιώργος Χριστοφορίδης ήταν καλεσμένοι του δημοσιογράφου Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη στην ελεύθερη ΕΡΤ.
Σχολιάζοντας την επικαιρότητα, ανέφεραν ότι υπάρχει πλήρες σχέδιο ξεπουλήματος της Ελλάδας και ισοπέδωσης του Έλληνα σε πλήρη εξέλιξη ενώ σημείωσαν ότι γίνεται διαρκής προσπάθεια τρομοκράτησης των πολιτών.
Ο Δημήτρης Καζάκης παρουσίασε τον τρόπο να σωθεί η Ελλάδα μέσω της επιστροφής στο εθνικό νόμισμα, ενώ ο Γιώργος Χριστοφορίδης επεσήμανε ότι έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση η ανατροπή του μνημονιακού καθεστώτος είναι μονόδρομος για όλους εμάς…
H πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση πραγματοποιήθηκε στα στούντιο της ελεύθερης ΕΡΤ3 στη Θεσσαλονίκη. Οι απολυμένοι βίαια εργαζόμενοι της ΕΡΤ συνεχίζουν να εκπέμπουν κανονικά και είναι αποφασισμένοι να ανταποκριθούν στην ιστορική ευθύνη να κρατήσουν ζωντανό τον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα σε πείσμα των αυταρχισμών του μνημονιακού κράτους. "Η ΕΡΤ3 έχει δεκαεπτά στούντιο, για να σιωπήσει πρέπει τα ΜΑΤ να… καταλάβουν και τα δεκαεπτά" λένε οι υπερήφανοι εργαζόμενοι της ΕΡΤ3 που τονίζουν με νόημα ότι ακόμη και αυτό να γίνει, οι εκπομπές θα συνεχιστούν στο εξωτερικό!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:



